DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Ansøgning Af SkildpaddeJon

Diskution 'Hjælper' startet af SkildpaddeJon, 5 January 2018.

1. SkildpaddeJon

SkildpaddeJon Nyt medlem

Oprettet:
    5 January 2018
    Beskeder:
    1
    Likes modtaget:
    0
    Hej Darkstar staff team.
    Jeg vil bare lige sige at i jeg håber at i for en god fortsat dag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mit rigtige navn er: Jonathan.

Mit minecraft navn er: SkildpaddeJon.

Min alder er: 12 år men jeg er i mit år til at blive 13 men da jeg har fødselsdag i december går der lang tid.

Medier og taleprogrammer: Ja jeg bruger Skype men jeg er mest tilknyttet til Discord jeg har også Teamspeak vis det skal i brug. Mit skype navn er Jona2005dk og mit discord navn er JonaThePirate#5833

Hvad er det fedeste ved darkstar: Jeg synes at darkstar er godt opsat server men jeg kan nu bedst lide deres
    OP-Factions, da jeg er lidt af en stor faction fan. Jeg har ikke været så meget på jeres massivepvp og skyblock da jeg ikke er så fanget af de to servers.

Hvor længe kan jeg være på om dagen: Ja det er lidt svært at sige for mig da jeg svinger med hvor meget men jeg regner med ca 1-3,5 timer om dagen da jeg har en del lektier jeg skal lave og jeg helst ikke vil komme bagud i skolen.

Hvilke servers er du ansat på? Jeg er lige pt ansat på en server ved navn BaconBanditten men jeg spiller ikke så meget på den da den er lidt døende server og at jeg heller ikke rigtig føler for den mere.

Hvorfor er jeg den rigtige for jeres server: Jeg er den rigtige til at komme på jeres staff team fordi at jeg er en sød og venlig dreng som har okay godt styr på sin grammatik og jeg synes selv at jeg er moden nok til at prøve at ansøge på jeres server. Jeg ved hvordan mit job skal klares og jeg er aktiv i chatten. Jeg har aldrig (Efter min hukommelse) svinet nogle til på DarkstarPVP. Jeg ved okay om det med at være hjælper og jeg vil til vær en tid gøre mit bedste for spillerne og jer. Jeg er ikke uvenner med nogle af jeres spillere på serveren

Har jeg været muted, bannet eller andet: Nej det skulle jeg ikke mene men det kan godt være at jeg har glemt det og hvis jeg har må i meget undskylde det og jeg beklager det meget.

Andet: Jeg ville bare lige sige at jeg går til hockey om tirsdagen og torsdagen og så er jeg til e-sport om onsdagen så om tirsdagen og torsdagen kommer jeg nok ikke til at være så meget på som nogle af de andre dage.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg håber i nød min ansøgning og at i ville tænke over den.
    Venlig hilsen SkildpaddeJon/Jonathan

2. Daniiiiiii

Daniiiiiii Aktivt Medlem

Oprettet:
    27 November 2016
    Beskeder:
    258
    Likes modtaget:
    45
    Da man skal være 13 år, så er din ansøgning nok afvist..

3. imDestinq

imDestinq Aktivt Medlem

Oprettet:
    7 April 2017
    Beskeder:
    304
    Likes modtaget:
    35
  4. ZeroLegend

ZeroLegend Medlem
    Staff Member Hjælper

Oprettet:
    11 December 2017
    Beskeder:
    42
    Likes modtaget:
    5
    Hej SkildpaddeJon

Jeg syntes det er en fin ansøgning, den er dog lidt kort.
    Og den vil sandsynligvis ikke blive accepteret, da du ikke er 12.

ZeroLegend - Hjælper på DarkStarPvP