DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Lukket Banned by staff member!

Diskution 'Ansøg om Unban' startet af Jeppe, 9 August 2017.

1. Jeppe

Jeppe Nyt medlem

Oprettet:
    7 June 2017
    Beskeder:
    2
    Likes modtaget:
    0
    Hej DarkstarPvP StaffTeam

Jeg, er blevet banned, Af en af jeres hjælpere. Jeg synes ikke det, giver så meget mening, i mit hovede med Hvis jeg har Virus og kan ikke logge ind på mit Skype. Så giver, det ingen mening at jeg skal have, ban for at ikke kunne logge, ind på skype. Jeg sagde til jeres Hjælper at, han skulle download ScreenVeiwer/AnyDesk/TeamVeiwer, men det ville han absolut, ikke downloade. Hvorfor, det ved jeg ik!
    Men jeg ville gerne have at, denne situation bliver løst, og jeg får mit UNBAN. så jeg kan spille på DarkStarPvP Igen. Jeg spiller konstant på DarkStarPvP. <3 Det er den bedste server jeg kender. :)! KREDIT FOR THAT
    Men nu hvor jeg, har fået False Ban, synes jeg det ikke er sådan den bedste server mer. :(

- Sådan fik jeg ban
    Jeg fik ban, pga min ven sagde jeg "Hackede". og Reportede mig + Skrev, i global chat, at jeg hackede.
    Derefter kom Frederik, ind på banen. og min ven, skriver så til Frederik, at jeg sidder og hacker.
    Også Jumper, vi så ned, jeg flækker min ven med, "Gode" ting og, Frederik. Mander sig lige op. og siger "Jeg skal lige ss mig" eller noget i den stil. Så Kommer vi ind, i et skype call, med ham. Det er så der hvor, han siger han ikke ville, downloade det! også siger han bare jeg får bare, mit ban og det er det.

Det giver ingen mening!
    Fix det tak!

- WhyNotUsate // Jeppe

2. frederik3

frederik3 Nyt medlem
    Staff Member Ejer

Oprettet:
    31 December 2016
    Beskeder:
    21
    Likes modtaget:
    2
    Hej Jeppe.
    Du fortæller her i din ban appeal, at du fik ban for at du ikke kunne komme ind på Skype pga. en virus, og derfor fik du ban, men dog længere nede fortæller du samtidig at du var inde i et skype call med ham - det forstår jeg ikke lige helt.

Forsat god dag.
    Frederik, Ejer af DarkStarPvP.

_ItzMarcus_ kan lide dette.
  3. _ItzMarcus_

_ItzMarcus_ Aktivt Medlem
    Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    217
    Likes modtaget:
    70
    Hvad der virker mærkeligt er at du skriver, at du har Virus (hvorfor får du den ikke fjernet? de væreste virusser kan smadre din computer?) og derfor ikke kan logge ind på dit Skype MEN du skriver så i bunden at du kom ind i et Skype call med ham?

På den anden side har jeg aldrig hørt om en virus der gør at du ikke kan logge ind på Skype?

(Som Frederik også sagde - vi skrev nok på samme tid :))

4. Striker533

Striker533 Aktivt Medlem
    Staff Member Admin

Oprettet:
    1 December 2016
    Beskeder:
    87
    Likes modtaget:
    30
    Tråd låst, da din undskyldning for at få unban ikke er god nok.