DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

VIGTIGT December måned

Diskution 'Nyheder & Opdateringer' startet af _ItzMarcus_, 6 December 2017.

1. _ItzMarcus_

_ItzMarcus_ Aktivt Medlem
    Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    299
    Likes modtaget:
    115
    Hey alle sammen, først og fremmest vil jeg ønske jer alle sammen en glædelig jul!

Også vil jeg også gerne dele nogle af de ideer og tanker jeg har omkring December måned, med jer.

Julekalender!?
    Nogle af jer er måske begyndt at tænke om vi dropper alt julehygge på serveren i år, og nej det gør vi selvfølgelig ikke :) Og jeg vil gerne undskylde for at den ikke er kommet endnu, men weekenderne er det eneste tidspunkt jeg har tid, så det betyder at julekalenderen kommer i denne weekend og det er den samme som sidste år, til jer der stadig hænger ved.

MassivePvP og Reset information.
    Så er det lige om lidt! Vi har arbejdet utallige timer med at gøre den nye MassivePvP bedre end de sidste servere vi har lavet. Og kitsne er blevet gennemgået fra bunden af og gjort mere stabile og med det følger et nyt Kit System og nye kits, samt ændringer i ranks! Hvis du endnu ikke har set traileren så tjek den ud her: .

Vi åbner på Fredag kl 20:00! Husk vi udlover 500kr til det bedste team!

OP-Factions
    Så til OP-Factions, den har ikke fået så meget kærlighed på det seneste og det har været fordi, jeg ikke helt var tilfreds med den, så jeg ville ikke pille så meget ved den. Derfor har jeg valgt at resette den endnu engang i Juleferien og tilføje nogle nye systemer, features og andre spændende ting! :) Om der kommer pengepræmier, vil jeg ikke lægge helt til jorden endnu, men jeg lover intet.

Skyblock
    Wow, det er langt tid siden den har været et taleemne. Skyblock kunne jeg også godt tænke mig at resette i Juleferien, for netop at give den et nyt liv og byde nogle nye spillere velkommen og gerne introducere nye features samt forbedringer. Så det kan i glæde jer til! :)

OP-Prison?
    Hold da op, hvor har den været det mørke rum på serveren. Jeg har desværre sammen med de andre Admins valgt at droppe ideen omkring Prison (normal og OP) på DarkStarPvP, da vi ikke føler det passer ind på vores netværk. OP-Prison lukker fra d. 8 december af.

Udover det vil jeg da lige dele min Youtube Kanal med jer, jeg kommer til at uploade fra DarkStarPvP og en masse andet hyggeligt Minecraft! Tjek den ud her: https://goo.gl/Yoej8P :)

Det var det for denne gang, hav en fortsat god uge!

Yoolry, DonDonGOD, ItzBlaqe and 2 others like this.