DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Hjælper Ansøgning - jacob_dkdk

Diskution 'Hjælper' startet af jacob_dkdk, 13 February 2018.

1. jacob_dkdk

jacob_dkdk Nyt medlem

Oprettet:
    13 February 2018
    Beskeder:
    2
    Likes modtaget:
    0
    Dit rigtige navn (Efternavn må ikke skrives her):
    Jeg hedder "Jacob"

Dit in-game navn:
    Mit in-game navn er "jacob_dkdk" (Min smurf: cracky_yt)

Din alder:
    Jeg er 15 år gammel, Jeg er født den 27 august 2002.

Bruger du Teamspeak eller Skype:
    Ja, jeg har været på teamspeak i lang tid, så kender til deres system og det hele.
    Jeg er meget på skype, og kender også skype rigtig godt, (hvis i vil have mit skype, så bare skriv til mig privat)

Hvad syntes du er bedst ved DarkStarPvP:
    Noget af det bedste ved DarkStarPvp synes jeg er den professionelle måde jeres servers er sættet op på, samt de venlige staffs, men også hyggen inde på serveren blandt spillerne synes jeg fungere rigtig godt.

Hvor langt tid kan du være på serveren om dagen:
    I hverdagen højst 3-6 timer og i weekenden højst 5-10 timer.

Hvilke servere har du været ansat på før:
    Jeg har været ansat på Freakoutpvp / Freakouthub, og min egen server MineHubs, som jeg dsv ikke har mere.

Beskriv dig selv:
    Jeg er en 15 årig dreng.
    Jeg spiller skuespil i min fritid, samt laver film interesserede ting.
    Jeg bor sammen med min lille bror, min mor og min pap far.
    Jeg går PT i 8 klasse og jeg elsker at spille Minecraft, og ikke mindst at kode til Minecraft.
    Jeg vil sige, at jeg er en gavmild, venlig og en dreng, som er god til at holde styr på ting og tage et ansvar.
    Jeg bor i Sønderjylland, midt ude på landet, omkring Toftlund.
    Mit Navn er Jacob ....... (Skriver ikke lige efternavn, hvis i vil have det, så skriv til mig privat)

Hvorfor du er bedre end alle de andre der ansøger:
    - Jeg vil selv sige, at jeg er meget moden af min alder selvom, at jeg er 15 år.
    - Jeg kan finde ud af at tage et ansvar, og på samme tid få andre ind i et fællesskab.
    - Jeg er en meget flittig person, og jeg kan finde ud af at kode skripts og hjemmesider (HTML / PHP)
    - Jeg er en positiv person, og jeg er en retfærdig person.
    - Jeg vil sige at jeg er loyal, og jeg kan snakke med de fleste uanset personlighed.
    - Jeg lære nemt og hurtigt, og jeg er en person, som tør, at sige sin mening om tingene.
    I skal vælge mig, fordi at jeg har meget erfaring med serveres retter sagt kodning til Minecraft serveres, men også til hjemmesider. Jeg er god til at hjælpe og forstå folk. Generelt ved jeg meget om Minecraft servers, og det kan give jer gode muligheder med en, som mig, som har erfaring i forvejen.

Har du været muted, bannet eller blevet kicket på DarkStarPvP før?:
    Nej ikke efter hvad er ved af.

(Hvis i ønsker flere oplysninger om mig, så er i velkommen til, at kontakte mig privat)

Med venlig hilsen Jacob.

2. AndreasT

AndreasT Aktivt Medlem
    Staff Member Admin

Oprettet:
    2 December 2016
    Beskeder:
    148
    Likes modtaget:
    30
    Rigtig god ansøgning, held og lykke!

Andreas, Admin på DarkStarPvP :)