DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Hjælper Ansøgning. - Mikkel_Muh

Diskution 'Hjælper' startet af Mikkel_Muh, 17 July 2017 at 21:44.

1. Mikkel_Muh

Mikkel_Muh Nyt medlem

Oprettet:
    Mandag
    Beskeder:
    27
    Likes modtaget:
    2
    Først og fremmest, tak fordi I tager jer tid til at læse denne ansøgning.

Dit rigtige navn (Efternavn må ikke skrives her):

Mit navn er Mikkel.
    Dit in-game navn:
    På Minecraft, hedder jeg Mikkel_Muh.
    Din alder:
    Jeg er 15 år gammel. (12/03-02)
    Bruger du Teamspeak eller Skype:
    Begge dele, dog har jeg en dårlig mic pt. Så derfor er min aktivitet på Teamspeak og Skype minimalt, jeg har også brugt en del Discord, som jeg synes en hel del om.
    Hvad syntes du er bedst ved DarkStarPvP:
    Helt klart deres MassivePvP, den er yderst professionelt sat op, samt venlige mennesker, som tager venligt hånd om en første gang man joiner. Derimod er de forskellige priser på tingene i /buy også fuldstændig vilde! Ville mene I burde sætte priserne lidt op på de 30 dages ranks, da de er ekstremt billige, og især med forskellige tilbud, som sommertilbud på 20% og lign.
    Men, der er også de forskellige hjælpere. - Det er et velfungerende staff Team, som befinder sig på DarkStarPvP, der er selvfølgelig nogen jeg ikke bryder mig om, og andre jeg rigtigt godt kan lide, men sådan er det vel for det meste.
    Hvor langt tid kan du være på serveren om dagen:
    Jeg har ingen idé, fra 1 time til 5 timer om dagen. - Jeg vil intet love, som jeg ikke kan holde, men jeg vil prøve at være så aktiv som overhovedet muligt.
    Hvilke servere har du været ansat på før:
    GGPvP, Hjælper.
    SupremePvP, Tekniker, Mod, & Head-Admin. (Har været alle 3 ranks)
    DrachPvP, Mod, Tekniker & Ejer.
    Og en del andre jeg ikke husker navne på.
    Beskriv dig selv og hvorfor du er bedre end alle de andre der ansøger:
    Jeg er en 15 årige dreng, som har spillet Minecraft i 5-6 år nu, jeg har tidligere været ansat på en del Servere, samt været ansat ved flere Hosts. Derimod er jeg nok også en smule mere moden, end de fleste andre I kan finde, eftersom jeg bor alene, og har gjort det i snart et års tid. Jeg er rigtig god til at snakke med folk, samt få dem til at forstå konsekvenserne, ved f.eks hack og lign. Jeg mener også jeg kan gøre en stor forskel, samt hjælpe rigtigt mange inde på Serveren. - Jeg sidder tit og spiller derinde, hvor jeg oplever at folk bruger killaura og lign. Så derfor håber jeg, at få chancen at ændrer på dette.

Hvad vil du gøre hvis du ser en hacker, en der skriver grimt, etc?:

Hackere;
    Hvis jeg møder en hacker. (Killaura, Anti Knockback etc) så vil jeg før alt andet, gå i vanish, for at finde ham, og se hvordan han f.eks PvPer, og lign. Hvis jeg ikke er 100% sikker på om han bruger nogen former for hack, så vil jeg prøve at få ham til at vise hans skærm, over Skype skærmdeling, og tjekke hans forskellige filer, samt downloads igennem. - Hvis jeg finder hack, vil jeg give ham hans straf.

Grimt sprogbrug; Jeg vil til at starte med bede personen om at skrive ordentligt i chatten. Hvis personen fortsætter sit sprogbrug, vil jeg give ham hans straf.

Der er en der ikke kan lide måden, som jeg arbejder på, hvad gør jeg?:
    Jeg kan selvfølgelig ikke tvinge folk, til at kunne lide måden som jeg gør mit arbejde på, derfor tager jeg gerne imod feedback, hvis der er en som ikke lige synes om min måde at håndtere en sag på, og jeg vil prøve at ændrer så meget på det som muligt, men i et omfang så folk stadig respektere måden.

- Jeg undskylder for kommafejl, samt forkert satte punktummer.

Sidst redigeret: 20 July 2017 at 15:45
  2. Daxiiii

Daxiiii Medlem

Oprettet:
    20 February 2017
    Beskeder:
    128
    Likes modtaget:
    16
    Alt for kort ansøgning...

3. Mikkel_Muh

Mikkel_Muh Nyt medlem

Oprettet:
    Mandag
    Beskeder:
    27
    Likes modtaget:
    2
    Tak fordi du skrev, det var faktisk ikke meningen den skulle ligges op endnu, da jeg ikke er færdig.
    Jeg ved dog ikke om det er tilladt at jeg går ind og redigere den, nu hvor den jo så åbenbart er lagt ud..

4. Daxiiii

Daxiiii Medlem

Oprettet:
    20 February 2017
    Beskeder:
    128
    Likes modtaget:
    16
    Det er 100% tilladt at redigere i den, men håber ikke at du blev ked af det da jeg skrev det der.
    Men håber ikke du bliver ked af det og jeg synes det er en god ansøgning

5. Mikkel_Muh

Mikkel_Muh Nyt medlem

Oprettet:
    Mandag
    Beskeder:
    27
    Likes modtaget:
    2
    Hehe, jeg bliver da overhovedet ikke ked af det over du skriver det, jeg sætter pris på lidt konstruktiv kritik, selvom jeg ikke var færdig med den endnu.. - Det var slet ikke meningen den skulle ligge her på forummet endnu, da jeg stadig sidder og skriver i den..

Men fortsat god nat til dig, og tak igen! ;)

6. VorninG

VorninG Medlem
    Staff Member Moderator

Oprettet:
    4 June 2017
    Beskeder:
    62
    Likes modtaget:
    8
    Min subjektive mening;

HVAD ER GODT?:
    * Flink og moden.
    * Erfaren
    * Decent fyld
    HVAD KAN DU GØRE BEDRE:
    * -

Super ansøgning. Ønsker dig held og lykke

//VorninG

7. Mikkel_Muh

Mikkel_Muh Nyt medlem

Oprettet:
    Mandag
    Beskeder:
    27
    Likes modtaget:
    2
    Tusinde tak! - Den er dog ikke færdig endnu, som du kan læse en kommentar eller 2 over, men tusinde tak for din kritik. - Jeg synes nu der er en del som kan gøres bedre. Og især omkring fyldet i den, så derfor sidder jeg pt. og fylder den ud. - Fortsat god dag. Og igen, tusind tak.

VorninG kan lide dette.