DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Hjælper (lucasfriv)

Diskution 'Hjælper' startet af lucasfriv, 1 January 2018.

1. lucasfriv

lucasfriv Nyt medlem

Oprettet:
    1 January 2018
    Beskeder:
    1
    Likes modtaget:
    0
    Hej DarkStarPvP staff.
    Jeg kunne godt tænke mig at ansøge om hjælper her inde på darkstar. Og det kunne jeg godt tænke mig fordi jeg godt kan lide at spille på serveren og jeg kan godt lide at hjælpe på minecraft servere. B.l.a fordi jeg syntes det er ageligt at folk bliver nød til at hacke for at blive god. Og det vil jeg godt være med til at lave om på med at hjælpe med at få alle hackers bannet og mutet dem der nu skal mutes osv.

Jeg syntes i skal vælge mig istedet for andre fordi at jeg er til at stole på og jeg har faktisk også en Youtube med snart 200 subs. Så derfor kan i godt stole på mig vis det hjælper lidt. Og så fordi jeg kan tit være inde på serveren og er meget aktiv i chatten.

Jeg spiller for det meste inde på MassivePvP det er der jeg bruger det meste af min tid inde på DarkStar men jeg kan godt også finde på at gå lidt inde på Op-Factions og sidde og skrive med nogen derinde og hjælpe lidt.

Jeg sidder tit inde på darkstar teamspeak og snakker med nogen men i kan også finde mig via skype. men mange har problemer med at finde min skype men i kan stadig se om i kan finde den dens navn er Emil Christiansen og så har jeg en lyserød mand som profil billede.

Jeg kan ca. spille inde på Darkstar 3-5 timer per dag og i weekenden ca. 6 timer herinde. Vær fredag kan jeg ikke være online fra kl 14-17 fordi jeg er jeg til badminton.

Mit rigtige navn er Emil og jeg er 12 år snart 13 og i minecraft hedder jeg lucasfriv.

Jeg har været staff på en masse superawesome servere før og mange har sagt at jeg skulle blive ved med at gøre mit arbejde.

Jeg kan ikke huske nogen gange jeg er blevet bannet eller mutet før.

Det var min ansøgning jeg havde idag og håber i vil tage godt imod den og måske for jeg jo hjælper.
    Og ellers må i have en god dag.

2. FeelCrane

FeelCrane Nyt medlem

Oprettet:
    2 January 2018
    Beskeder:
    4
    Likes modtaget:
    0
    brugt ders format og lidt forkort kun min mingeing

3. ZeroLegend

ZeroLegend Medlem
    Staff Member Hjælper

Oprettet:
    11 December 2017
    Beskeder:
    42
    Likes modtaget:
    5
    Hej lucasfriv

Fin ansøgning, men din alder..
    Hvis du læser Marcus opdatering/krav står der man skal være 13 eller over. 12 årige er dog blevet accepteret før hvis den var god nok, men det gør DarkStar ikke mere så nu skal du være 13 eller over.

ZeroLegend - Hjælper på DarkStarPvP

4. AndreasT

AndreasT Aktivt Medlem
    Staff Member Admin

Oprettet:
    2 December 2016
    Beskeder:
    125
    Likes modtaget:
    27
    Fin ansøgning, held og lykke!

Andreas, Admin på DarkStarPvP!