DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Hjælper | Pezzi09

Diskution 'Hjælper' startet af Pezzi09, 9 January 2018.

1. Pezzi09

Pezzi09 Nyt medlem

Oprettet:
    28 May 2017
    Beskeder:
    1
    Likes modtaget:
    0
    Dit rigtige navn:
    Albert.

Din alder:
    13 (min stemme er ikke gået i over gang endnu. Så den er meget lys)

Bruger du Teamspeak eller Skype:
    Jeg bruger begge dele, jeg kan bedst lide teamspeak.
    I kan tilføje/add mig på skype her: asvensgaard.

Hvad syntes du er bedst ved DarkStarPvP:
    Det bedste ved DarkStarPvP er nok at få en fed oplevelse derinde. Og spille meget på OP-FACTIONS. Det var nok grunden til at jeg spiller herinde. Folk de er meget søde og rare ved hinanden herinde. De skriver for det meste ikke grimt til hinanden. Det er en fed oplevelse "synes jeg".

Hvor langt tid kan du være på serveren om dagen:
    Jeg kan være aktiv cirka 3-4 timer om dagen hvis det skulle være. Jeg skal bare til gymnastik om torsdagen fra kl. halv 18:30 til 20:00. Er ogs til parkour om onsdagen fra kl 17:30 til 19:00. Er ikke meget online der. Men vil gå hjem fra skole og spille det meste jeg kan der.

Hvilke servere har du været ansat på før:
    Jeg har været ansat på de her forskellige servers.
    --------------
    MarioPvP.
    Superawesome.
    PowerPvP (
    en dansk server der er blevet lukket ned nu)
    --------------

Beskriv dig selv og hvorfor du er bedre end alle de andre der ansøger:
    Jeg er bedre end de andre fordi: Jeg er hurtigt på tasturet. Jeg er ikke bange for at lave fejl, hvis jeg nu laver en fejl. Så kan jeg tage min skideballe eller hvad man nu får. Jeg er en ærlig person. Jeg vil hjælpe med at gøre serveren til et bedre sted til alle folk som der spiller på den. Jeg vil mute dem der skriver i chatten. Hvis man skal ud i ogs og banne så kan jeg ogs godt det. Jeg kender de fleste kommandoer som man kan som hjælper. Jeg vil ikke misbruge mit rank ved at gøre nogle ting jeg ikke må. Jeg vil holde en ren tone hele tiden i chatten. Hvis jeg laver en fejl, så vil jeg kontakte dig straks. Og forklare bl.a bl.a. Jeg streamer streamer herinde så jeg får de fleste seere herind. Jeg giver altid en advarsel for mute (hvis andre ikke gør)

Har du været muted, bannet eller blevet kicket på DarkStarPvP før?:
    Jeg har aldrig blevet muted, bannet eller kicket før på serveren ALDRIG nogensinde.

GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-
    Aldersgrænse:
    Vi har en aldersgrænse på 13 år, men har godtaget ansøgninger med en alder på 12 år hvis ansøgningen var god nok. Dette gør vi ikke mere, så hvis du ikke er 13 eller derover kan du ikke ansøge.
    GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-GODKENDT-