DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Afvist Junior Hjæpler ansøgning Lavet af:oRuinHD

Diskution 'Junior Hjælper' startet af oRuinHD, 17 December 2016.

1. oRuinHD

oRuinHD Nyt medlem

Oprettet:
    17 December 2016
    Beskeder:
    1
    Likes modtaget:
    0
    Dit rigtige navn: Jeg hedder rigtigt Benjamin
    Dit in-game navn: Jeg hedder oRuinHD Ign
    Din alder: Jeg er 12 år men er moden af min alder
    Bruger du Teamspeak eller Skype: Jeg bruger både teamspeak og skype rigtig meget :D
    Hvad syntes du er bedst ved DarkStarPvP: At den har holdt sig oppe i så lang tid og at der er fantastiske mennesker her inde og spiller med :D
    Hvor langt tid kan du være på serveren om dagen: Jeg kan spille cirka mellem 4-7 Timer dagligt
    Hvilke servere har du været ansat på før: Jeg har bla. Været ansat på universehub og på nogle superawesome servere
    Beskriv dig selv og hvorfor du er bedre end alle de andre der ansøger: at jeg kan spille meget syntes der er tidspunkter hvor der ik er nogle staff online og det vil jeg hjælpe med så.
    Og at jeg vil gøre så alle spillere får den best mulige oplevelse når de spiller på darkstarpvp

-oRuinHD-

2. Striker533

Striker533 Aktivt Medlem

Oprettet:
    1 December 2016
    Beskeder:
    82
    Likes modtaget:
    30
    Afvist - Du uddyber dig ikke nok i dine svar. Hvis du ansøger igen, fyld svarene bedre ud, og få styr på dit layout.

3. OnlyR3ktByVoice

OnlyR3ktByVoice Nyt medlem

Oprettet:
    12 July 2017
    Beskeder:
    22
    Likes modtaget:
    1
    Kort ansøgning. men du skal uddybe dig lidt mere som Striker siger tænk over det. Og til næste gang lav den meget længrer mange stav fejl få det ratet. der er ikke noget værer at se en ansøgning som, din med en masse stavefejl. lav det om du :)

4. MilanClient

MilanClient Nyt medlem

Oprettet:
    24 March 2017
    Beskeder:
    23
    Likes modtaget:
    1
    Længere* stavefejl* rettet* værre*