DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

Læs omhyggeligt!

Diskution 'Generelt' startet af SaugPVP, 5 August 2017.

1. SaugPVP

SaugPVP Nyt medlem
    Staff Member Hjælper

Oprettet:
    10 July 2017
    Beskeder:
    7
    Likes modtaget:
    2
    Pænt godaften til alle unikke spillere på DarkStarPvP!

Jeg har valgt at skrive en meget lang, dog seriøs post, om hvordan det er at være hjælper på DarkStarPvP. Mange tror, jeg er et kæmpe mysterium, så jeg har besluttet mig for at fortælle lidt mere om mig selv, end hvad jeg nævnte i min staff-ansøgning. Klargør popcornene og sæt noget 21savage på. Lets go!

Jeg ansøgte for staff af èn simpel, enkelt årsag - at kunne bidrage med relevant feedback samt at kunne gøre dspvp til en bedre dansk server. Jeg købte Elite Rank for at vise noget tillid fra mig til serveren. For at bekræfte den tillid måtte jeg udarbejde mit arbejde på professionel vis. Jeg er ny staff! Jeg er ny til dspvp! Jeg mener, at jeg har fået en varm velkomst i staff teamet, og jeg bukker dybt og takker hver og én for support. Det er aldrig sjovt at være den nye.. Det ligesom på job - hvis du er den nye, er du nødt til at stille spørgsmål konstant, og det gjorde jeg. Det kan hele dspvp staff-team bekræfte. Jeg prøver at gøre mit bedste. Jeg yder absolut mit bedste. Jeg prøver at holde øje med chatten og spille selv, selvom det er svært. Jeg holder øje med spam og caps! Jeg prøver at hjælpe alle nye spillere igang! Ikke alene får nye gæster en varm og professionel velkomst, men hackere får også en tur i manegen med /db. Jeg prøver ikke at erstatte nogen. Jeg prøver blot at være der, når andre staffs ikke har tid og når lokummet brænder allermest. Jeg erkender, at det er krævende at være staff på serveren, og jeg er mere end klar til at forbedre mig og rette op på mine fejl. Jeg fik ikke en varm velkomst af alle spillere, men det et heller ikke nødvendigt. Følte at alle ville styrte mig fra start af og jeg beklager, hvis I ikke ser mig som staff længere. Jeg har sagt til Marcus, at han til hver en tid kan demote mig og banne mig, hvis det er sådan landet ligger. Mange mener, at jeg abuser. Hvordan abuser jeg? Tell me! Fordi jeg ved det virkelig ikke selv. Jeg kan ikke se, hvad I mener. Her må I være mere specifikke. Mange mener, at jeg skriver grimt til jer. Jeg skriver som jeg skriver, men jeg er altid til rådighed - uanset om vi er enemy eller ally. Mange mener, at jeg ikke er egnet som staff og jeg burde "tage mit eget liv" - citerer en gut fra serveren. Jeg skriver som sagt i min ansøgning, at jeg modtager feedback med åbenarme samt kritik - det er dog kun konstruktiv kritik, hvilket ikke er mange, der forstod. Jeg prøver at være så aktiv som overhovedet muligt! Jeg prøver at forhindre x-rayeren i at finde din undergrund base, den umodne knægt, der skriver grimt til dig. Dspvp bør være det rigtige sted for alle, så hjælp hinanden med at gøre miljøet til et børnevenligt miljø. Mange mener, at jeg leger "konge" og at jeg er "bedre end normale spillere" - I glemmer helt, hvorfor jeg ansøgte for staff. Foreslår jer, at I læser min ansøgning igen.

Hvem er jeg egentlig bag min facade som saugpvp?

Jeg er vel bare Rasmus på 19, I guess. Fester en del i weekenderne. Spiller noget fodbold om tirsdagen. Jacob_the_fake og jeg tager tit til Milano og køber tøj blot for at sælge det dyre i Danmark. Jeg er fra indre by. Jeg er meget udadvendt og møder gerne nye ansigter. Det er mig og mit liv rn.

Når dette er sagt, vil jeg slutte af.
    //SaugPVP

2. VorninG

VorninG Aktivt Medlem
    Staff Member Moderator

Oprettet:
    4 June 2017
    Beskeder:
    165
    Likes modtaget:
    53
    Super fin initiativ. :D

3. Inputt

Inputt Nyt medlem

Oprettet:
    20 July 2017
    Beskeder:
    18
    Likes modtaget:
    4
    du fucking nice du er. Du burde fucking være ejer.

NY EJER!

4. uDestinyYT

uDestinyYT Medlem
    Staff Member Moderator

Oprettet:
    7 April 2017
    Beskeder:
    152
    Likes modtaget:
    18
    Det der er mega Smukt <3<3<3