DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

VIGTIGT MassivePvP 2.0 - Sæson I

Diskution 'Nyheder & Opdateringer' startet af _ItzMarcus_, 11 November 2017.

1. _ItzMarcus_

_ItzMarcus_ Aktivt Medlem
    Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    299
    Likes modtaget:
    115

Upload på din Youtube Kanal for at få en gratis Legend Chest (250+ subs) eller en Ultra Chest (500+ subs)

HEY! Jeg bringer jer den største nyhed nogensinde inden for DarkStarPvP's levetid.

MassivePvP 2.0 er planlagt og er i gang med at blive lavet! Vi har store forventninger, og glæder os til at få det offentliggjort og vi håber på at revolutionere KitPvP i Danmark!

Hvad indenholder MassivePvP 2.0 - læs nedenunder for en uddybelse:
    - Team Limit er sat ned til 5
    - Helt nyt og opdateret Team Plugin
    - Team Checkpoimts som giver ens Team points
    - BeaconDrop sker på bestemte tidspunkter hver dag
    - Vi holder DropParty hver Lørdag
    - Alle der har været bannet i mere end 8 måneder bliver unbannet
    - Vi har fjernet Self Destruct enchantet
    - Serveren resetter hver måned og der vil blive uddelt præmier

Team Præmier:
    #1 - Førstepladsen får 500kr overført via PayPal (bliver splittet mellem alle Team Members)
    #2 - Førstepladsen får 300kr overført via PayPal (bliver splittet mellem alle Team Members)
    #3 - Førstepladsen får 200kr overført via PayPal (bliver splittet mellem alle Team Members)
    NOTE: Disse kan også blive brugt direkte på Buycraft

Spiller Præmier:
    #1 - Førstepladsen får 250kr som kan bruges på vores Buycraft
    #2 - Førstepladsen får 200kr om kan bruges på vores Buycraft
    #3 - Førstepladsen får 150kr som kan bruges på vores Buycraft

Forklaring:
    Det kommer til at forløbe sådan at vi resetter MassivePvP hver måned (1 måned = 1 sæson) og de 3 bedste Teams modtager en pengepræmie. Man kan kun være 5 i hvert Team for at mindske uovervindelige Teams (teaming med andre teams er ulovligt) - Der bliver lavet Team Checkpoints som Teams kan overtage ved at holde det i 5 minutter uden at andre Teams kommer ind i området og derved får ens Team x antal point. Når man får et kill får ens Team 1 point.

Hver Lørdag holder vi et DropParty så alle Teams kommer på samme fod til en ny uge. BeaconDrop bliver aktiverede 1 gang om dagen (bliver måske ændret) og dropper i længere tid end lige nu.

For at give alle en chance, unbanner vi alle der har været bannet i 8 måneder for reklame, hack, sprog eller lignende.

Vi glæder os til at se dig Fredag d. 8 December kl 20:00! Vi ses! ;)

Daniiiiiii and AndreasT like this.
  2. Daxiiii

Daxiiii Medlem

Oprettet:
    20 February 2017
    Beskeder:
    231
    Likes modtaget:
    19
    Mega fed opdatering!

3. imDestinq

imDestinq Aktivt Medlem

Oprettet:
    7 April 2017
    Beskeder:
    304
    Likes modtaget:
    35
  4. WeihnachtsVirox

WeihnachtsVirox Nyt medlem

Oprettet:
    4 December 2017
    Beskeder:
    7
    Likes modtaget:
    0
    Dit rigtige fornavn : Benjamin
    Dit Minecraft navn: WeihnachtsVirox
    Din alder: 15
    Kan du sidde med på TS og har du en mic? ja men jeg kan ikke bruge min mic på ts dsv håber det er ok men kan bruge discord
    Bruger du Facebook ja har facebook men bruger den ikke så meget men ville helt klart bruge den mare vis jeg fik hjælper
    ja har facebook men bruger den ikke så meget men ville helt klart bruge den mare vis jeg fik hjælper
    Hvilken server ansøger du om hjælper på : vil meget gerne være hjælper på OP-factions Hvor længe har du været en del af/spillet på darkstarpvp.com vil gætte på en ca 2-3 år er maget usikker :/
    Hvorfor og hvor spiller du på darkstarpvp.com spiller på servern fordi jeg elsker at skrive med søde spiller Hvor mange timer om ugen spiller du på darkstarpvp.com : så lang tid som muligt men vil tro en 7-10 timer om ugen pga skole og sådan men vil prøve at være online så meget som muligt:)
    : så lang tid som muligt men vil tro en 7-10 timer om ugen pga skole og sådan men vil prøve at være online så meget som muligt:)
    ansøger om hjælper

5. _ItzMarcus_

Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    299
    Likes modtaget:
    115
    Hej, det er forkert sted du ansøger. Det skal ske under "Ansøgninger"

6. GamerGustav

GamerGustav Nyt medlem

Oprettet:
    6 July 2017
    Beskeder:
    3
    Likes modtaget:
    0
    Synes det lyder mega fedt! Bare lidt tit at lave reset ( hver måned ) :(

7. _ItzMarcus_

Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    299
    Likes modtaget:
    115
    Dejligt at høre. Og vi har hørt en masse klager om det, og derfor tror jeg også vi ændre det til hver 2. måned.