DarkStarPvP.com

Klik for at kopiere
?

Spillere Online

SKYBLOCK

Diskution 'Nyheder & Opdateringer' startet af _ItzMarcus_, 14 July 2017.

1. _ItzMarcus_

_ItzMarcus_ Aktivt Medlem
    Staff Member Ejer

Oprettet:
    25 November 2016
    Beskeder:
    189
    Likes modtaget:
    61
    Hey alle sammen!

Jeg håber at i alle nyder jeres sommerferie, og at DarkStarPvP er med til at gøre den bare en smule bedre og sjovere :)

OP-Factions har været en kæmpe succes og det er vi super glade for, og vi er glade for alt den feedback vi har fået, vi fortsætter selvfølgelig med at opdatere serveren.

Skyblock
    For cirka en måned siden spurgte jeg hvilken server vi skulle tilføje op til sommerferien, og det blev OP-Factions med 335 stemmer. Skyblock lå på 2. pladsen med 278 stemmer, og derfor udgiver vi Skyblock som en ny Sommer Server (den bliver her selvfølgelig for altid) allerede på Torsdag d. 20 juli og det glæder vi os utroligt meget til.

Jeg vil ikke sige for meget om serveren, andet end at vi har prøvet at lave serveren vidt forskellig fra alle andre Skyblock servere, og derved give alle jer spillere en unik oplevelse af Skyblock.

Jeg håber vi ses til åbningen, og på vegne af hele DarkStarPvP - fortsæt god sommerferie!

Yoolry kan lide dette.
  2. uDestinyYT

uDestinyYT Medlem
    Staff Member Moderator

Oprettet:
    7 April 2017
    Beskeder:
    76
    Likes modtaget:
    10
    Jeg glæder mig allerede siden Skyblock det er et hyggelitgt gamemode hvor man kan være 1-10 mennesker som sidder og hygger sig Sammen